понедельник, 16 февраля 2015 г.

 Модуль 4. Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів, як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту. Одні й ті ж Ключові запитання можуть використовуватися для різних вікових груп учнів, на уроках з різних предметів, а також для різних галузей знань та в різних темах. Наприклад, Ключове запитання «Як ми можемо змінити світ?» підходить до проекту, в якому учні середніх класів вивчають місцеве самоврядування і будують плани з використання вільної ділянки землі. Це ж саме запитання можна використовувати в проекті, де учні старших класів виконують ролі членів енергетичного комітету Верховної Ради і розроблять національний енергетичний план, який є запорукою росту майбутнього економічного та природного багатства країни. У цій вправі ви попрактикуєтеся в генеруванні ідей до різноманітних учнівських проектів, використовуючи широкоохватне Ключове запитання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий